Pages

"PenGgEnap"

Thursday, November 24, 2011

Love Movie

Have a little time to enjoy for myself...
Hobi aku sekarang complete dah bertukar, kalau dulu aku lebih minat jalan2 n ronda2 xkira siang atau malam. Duduk kedai, duduk tepi jalan, duduk mana2 saja yang aku rasa selesa, tengok gelagat manusia adalah kegemaran aku. Daripada tu aku akan buat kategori manusia, tapi itu hanya untuk aku je..


Tapi sekarang ni, nak kluar pun dah malas. Sejak belajar kat UTHM ni, disamping kerja yang banyak. Di tambah dengan otak ni yang susah nak terima apa yg dipelajari lebih2 lagi yg melibatkan memory. Di kalangan kawan2 aku lebih dikenali dengan nombor. Sebab aku lebih seronok dengan subjek yg mengira, Math, Mngment Science, Statistic, Acount n sgala yg melibatkan nombor. Tapi bila masuk subjek yg mengguna banyak memori seperti Sejarah, Kenegaraan, Bahasa n berkaitan aku memang failed.



Oleh sebab belajar sangat, aku pun jarang keluar untuk enjoy this life ni lebih2 lg condition badan aku ni yg agak lemah sikit. So, duduk rumah bila ada masa lapang kerja aku mendownload cerita2 n main game je la..
Memori external n internal pun dah hampir penuh dengan movie je. Cerita lama pun aku tak delete sebab kadang2 mood pelik datang untuk tengok cerita lama2. 
Cerita yg paling aku nak kongsi dengan korang ialah cerita yg paling sedih bg aku. Aku pun tak tahu kenapa, tapi aku dah berpuluh kali ulang cerita ni.. Memang sedih, aku rasa ni la movie terbaik pernah aku tengok seumur hidup aku. 

Sape yg baca post ni, aku harap korang hayati cerita ini. THIS ALL ABOUT LIFE!! LOVE



Goodbye
When you leave, 
I’ll wave my hand goodbye
In the midst of the wide scenery…
We will look carefree
We will look beautiful
The winds begin blowing as though it will rain, 
what a perfect timing
Slowly, we grow apart
Goodbye, my love…



http://www.youtube.com/watch?v=lE8r58dmmUE - This only trailer.. Aku xdpt cari link untuk download...

p/s: kdg2 aku rasa 1 watak dalam tu telah mewakili hidup aku.. I Miss Her So Much..

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...