Pages

"PenGgEnap"

Wednesday, December 28, 2011

Dirinya Sebenar - James Baum

Lagu syok!!.. Baru ni layan movie 'Aku Bukan Tomboy' lakonan Scha Al-Yahya dan Shaheizy Sam arahan Samsul Yusof.. Ok la cerita ni.. Aku boleh bagi 4.5 star dari 5..



Yang menarik minat aku ialah OST dia dari James Baum yang bertajuk Dirinya Sebenar.


Dah layan lagu nie?? Ok, dapat tak mesej yang ingin disampaikan oleh nya?
Sebenarnya banyak mesej yang terkandung dalam ni. Aku pun xnak menjelaskan supaya korang cari sendiri la apa makna tersirat. Jadi aku bagi lirik dia kat bawah ok.



Lirik Lagu Dirinya Sebenar - James Baum

Mungkin kerna tiada kepastian, 
Dalam menuju ke dewasaan,
Liku liku hidup, owoh oo oh,
Mungkin Kerna telah terduka, 
Waktu sedang memahami cinta,
Bukan yang dimahu, Ia bukan lagi pilihan,

Bukan lagi satu pencarian,
Tidak lagi mengejar jawapan,
Inilah pendirian sebenar, ow oo oh owh,

Harus tahu siapa dirinya yang sebenar,
Yang Dimahu hanyalah,
Untuk hatinya dibuka semula.....

Walaupun hanya pandangan mata,
Sentuhan harus diambil kira,
Inilah hakikatnya,

Usah beri pandangan berbeza,
Usah kecekan untuk bertukar,
Aku la aku engkau la engkau owh ooo owh oo woh oh,

Harus tahu siapa dirinya yang sebenar,
Yang dimahu hanyala,
Untuk hatinya dibuka semula.....

owh owh owh ohh.........

Harus tahu siapa dirinya yang sebenar,
Yang Dimahu hanyalah,
Untuk hatinya dibuka semula..


Ok, kalau dah dapat mesejnya, sila lah berubah demi menjadi insan terbaik dalam golongan terbaik..
tidak lagi menjadi insan yang berangan2 dan ketinggalan ye..
p/s: Aku dah jadikan lagu ni sebagai pembakar semangat ku.. korang??

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...