Pages

"PenGgEnap"

Thursday, April 21, 2011

"Demam la pulak"

Hehehe... Hari tu cerita pasal Bday Parti kan.


'Pagi esok mesti msk tandas semua' (ini sedutan ayat seblm ni)
Tapi yg jadinya lain pulak...
Jom kite dengar ape ceritanya..


Hari ni still kat Seremban lagi..
Hajat di hati memang nak balik semula ke U, tapi....
MU demam, panas gile badan..
Tapi dlm rasa sejuk sgt2 mcm duk dlm peti ais.



Mlm tu balik dari Jusco, bdn rase sejuk pelik jer..
Jam 11malam, MU masuk hospital,
nasib baik hospital Tuanku Ja'afar dekat jer..
xtahan rasa sakit, sejuk tu yg paling xboleh tahan..


Sampai sane, terus duduk
...skali pikir, aku dah jadi mcm ucop welchair
ala, yg dlm hantu kak limah tu
Lama dah aku xrasa duduk atas kerusi tu.

Last2 aku duduk atas kerusi tu, masa form4.. kes hampir sama.. xdemam, tp sesak nafas.
(Sambung balik cerita skrang)
Masuk hospital, duduk............(sebab lama duk atas kerusi kan)
baru boleh tido atas katil dia. tapi...

ada tapinya, sebelum tu dah kena cucuk 2 kali..
aduh, boleh tahan la sakitnya.
Atas katil kena lagi sekali.. 1+2=3
Doctor tu kata:
(ehem2, betulkan suara jap) 'awak ni mcm kena demam denggi ni'

Oh tidak! xkan aku kalah dengan binatang sekecik itu???
Dalam kepala duk pikir
*assignment MoT aku xsiap lagi ni, nak hantar hari Jumaat ni. Parok2

p/s: ada ke patut, tengah sakit2 mcm tu pun boleh lagi pikir pasal assignment. Nampaknya MoT telah memberi kesan mendalam dalam hidupku...aduyai, Inilah hidup sebagai seorang student U

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...