Pages

"PenGgEnap"

Wednesday, April 13, 2011

Harapkan pagar, pagar makan padi..
Harapkan kawan, kawan makan sendiri..


Sakit hati pun dah merasuk ketika jiwa xtenang ni..
Dah tolong, tapi kenapa x boleh nak tolong kita balik?
Apesal teruk sangat 'kawan' zaman sekarang?
Memang sah, kat Universiti ni berbeza dengan zaman sekolah dulu..

Kat sini macam xada seorang pun yang boleh di percayai,
Lagi buat sakit hati adalah,
Dah rasa diri tu bersalah, minta la maaf,
Kalau boleh, ganti la kesalahan itu sementara boleh..


Ini tak, dengan muka xbersalah keluarkan kata2..
Ini ke yang kita boleh panggil kawan?
Hati ini yang xpernah tanam kebencian,
Tiba2 hari ini panas je, x tahu la nak anggap ape orang mcm tu..

Nampak muka baik jer, xtahu pulak perangai mcm ni..
Kalau la aku boleh buang sifat baik dlm diri aku ni,
Rasa lagi baik hidup aku, Jadi jahat lagi elok..
Xla rasa sakit hati, biar orang lain sakit hati kat aku pulak..

Selama ni asyik aku jer yang tolak ansur..
Sampai kebaikan makan diri..
Lebih baik hidup sorang2..
ARGH!!! MU sakit hati lagi...

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...