Pages

"PenGgEnap"

Friday, March 18, 2011

Dah berapa hari aku terlepas nak berceloteh dalam blog aku ni.. Sibuk sangat dengan assignment, test, dan dengan masalah peribadi. Sampaikan tak tahu nak fikir yang mana satu.
Otak pun dah buntu nak buat apa dalam ni, so menggaru kepala la jawabnya,


Aku ingat masalah aku dan si dia dah selesai, rupanya aku tak mengubah apa-apa selain memburukkan keadaan.
Tapi itu bukan yang aku nak, malahan ia adalah benda yang paling aku nak jauhi.

Tapi di ungkitkan juga, dia tak cuba mendengar apa yang aku kata. Dia tak pernah cuba memahami keadaan aku. Dia hanya fikir perasaannya. 
Aku dah cuba jaga ia, tetapi sebagai yang tidak sempurna, aku tidak mampu untuk memastikan ianya mengikut kehendaknya. Mungkin cara senyap adalah bukan terbaik dalam menyelesaikan masalah, tapi ini yang dikehendakinya, supaya aku tidak lagi bersuara.

Daripada aku terus menyakitkan telinganya dengan suara ku, lebih baik aku bersembunyi dalam dunia aku sendiri.
Daripada aku terus menyakiti hatinya seperti katanya, adalah lebih baik aku tidak lagi wujud dalam dunianya.
Ini adalah yang terbaik walaupun perit yang aku rasakan.


Hati seorang anak lelaki kembali sunyi seperti dulu..

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...