Pages

"PenGgEnap"

Monday, March 14, 2011

"xpernah pulak...."

Pasal akal lagi kot, kebelakangan ni aku berasa pelik dengan diri ku. Xpernah berlaku, tiba2 berlaku.
Badan ku letih tak ikut masa. Sampaikan aku buka buku statistik sekejap xsampai 2 minit, aku terus xsdar diri.
Aku xberasa mengantuk tetapi tiba2 boleh tidur. Batuk pun xhilang2 lagi walaupun xberapa teruk.

Yang paling xku sangka, bila aku bangun tidur, aku ada buat phone call. Dan xtahu kenapa aku boleh buat phone call itu. Sampaikan aku nak beri jawapan pun aku xtahu. Dan bila aku dapat mesej ketika sedang tidur, aku boleh balas dalam keadaan mamai. Bila bangun, xingat pun ada balas mesej. Tapi tengok send item dalam phone, ada mesej yang aku balas.

Aku sendiri pun pelik, macam otak separa sedar aku ini bertindak balas. Tapi xtahu puncanya. Adakah sebab badan ni sakit? atau sebab badan ni letih? Tapi xmungkin sebab aku cukup tidur. Cuma kurang exercise je.

So, aku nak minta maaf la kepada orang2 yang call masa aku tido, kalau aku xlayan, jawab kasar, atau mengarut. Aku betul2 sparuh sedar masa tu. Siapa2 yg ada alami benda yang sama, boleh x kongsi untuk hilangkannya sebab aku xnak ada orang fikir yang negatif tentang diriku ini..

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...